sobota, 25 kwietnia 2015

Sobotnie śniadanie: Placuszki bananowe


Wstyd mi, że tylko jeden post udało mi się w tym tygodniu opublikować, ale zobowiązania zawodowe przez ostanie trzy tygodnie niestety wysunęły się na plan pierwszy. Im bardziej zajęta jestem w ciągu tych pięciu dni, tym bardziej czekam na sobotę i planuję, co mogłabym przyrządzić, żeby ten wolny dzień uczcić.

Placuszki bananowe goszczą u mnie  co jakiś czas, ponieważ mają same zalety:
  1. robi się je z bananów ( a ja mam chyba jakieś od nich uzależnienie)
  2. robi się je błyskawicznie
  3. są słodkie
  4. nie wymagają skomplikowanych i trudnodostępnych składników - w zasadzie można je zrobić przy prawie pustej lodówce
  5. na oko nie mają kalorii:)
Zdjęcie powyżej  zostało zrobione w czasie sobotniego śniadania jakiś czas temu, kto śledzi Instagrama na pewno je widział. Dzisiejsze śniadanie nie zostało ofotkowane, ponieważ chcieliśmy się nim poprostu nacieszyć, bez dodatkowych rozpraszaczy. 

Placuszki są pyszne, delikatne, słodkie. Można je podawać z miodem, dżemem, czekoladą, owocami i cukrem pudrem. Są idealne na długie, leniwe poranki, kiedy mamy wreszcie czas na niekończące się rozmowy przy kubku kawy.


Placuszki Bananowe
Składniki:
  • 2  banany
  • 1 jajko
  • szklanka mąki
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • 3/4 szklanki mleka
  • odrobina oleju do smażenia
Składniki mieszamy do uzyskania gładkiej masy ( banany musimy rozgnieść widelcem przed dodaniem pozostałych składników). Smażymy na złoty kolor. Podajemy z ulubionymi dodatkami.
SMACZNEGO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na mojej stronie. Cieszę się, że jesteś:) Jeśli chcesz coś dodać od siebie - napisz. Będzie mi bardzo miło. Pozdrawiam